Reklama w czasopiśmie:

typ reklamywymiar / opis
Temat numeru 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
I okładka (dwie strony rozkładówkowe przy I okładce) 408 x 290 mm (+4 mm spad)
II okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
III okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
IV okładka 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
1 strona 204 x 290 mm (+ 4 mm spad)
2/3 strony  
1/2 strony poziom: 175 x 122 mm
pion: 85 x 250 mm
1/3 strony poziom: 175 x 80 mm
pion: 55 x 250 mm
1/4 strony 85 x 122 mm
PAKIET VET (1 prawa strona + 1/3 pion, lewa przy artykule – opis leku) 271 x 290 mm
1/6 strony - ogłoszenie drobne 55 x 122 mm
1/8 strony - ogłoszenie drobne 85 x 58 mm
Banner 175 x 30 mm
Vet Apteka (1/3 strony) 55 x 250 mm
Vet News (do 1150 znaków)  
Pakiet VET 1 strona kolor + 1 strona artykułu promocyjnego
Pakiet VIP 1 4 sąsiadujące strony, papier o podwyższonej gramaturze
Pakiet VIP 2 2 strony kolor, awers i rewers, papier o podwyższonej gramaturze, z wypustką z logo firmy
Pakiet VIP 3 rozkładówka, 2 strony kolor, wewnątrz numeru, z opaską otwierającą numer na Waszej reklamie
Banderola opaska okalajaca gazetę, z logo Twojej firmy
Pakiet VIP 4 (1 strona o podwyższonej gramaturze wraz z wypustką o formacie 1/3 strony)
PAKIET VIP 5 (1 strona kolor, wewnątrz numeru z opaską otwierającą numer na Państwa reklamie)
Pakiet DUO 2 strony kolor rozkładówkowe
Pakiet PLUS 1 prawa strona kolor + 1/3 lewa, opis leku przy artykule
Pakiet TRIO (powtórzenie 3 zdjęć produktu w różnych miejscach wewnątrz wydania)
Banderola (opaska okalająca gazetę, z logo Państwa firmy)
Artykuł promocyjny 1 strona kolor (3-4 tys. znaków oraz 3-4 zdjęcia)
Insert od sztuki, w zależności od wielkości i gramatury; cena insertów specjalnych jak np. wklejka próbki, negocjowana jest indywidualnie

 

Warunki techniczne dla reklam

Uwaga!
Minimalna odległość tekstów i znaków graficznych od linii cięcia (margines) powinna wynosić 10 mm (dotyczy reklam całostronicowych).

Przykład:
Dla czasopisma o wymiarach 204 x 290 mm + 4mm spadu reklama powinna mieć wymiar 212 x 298 mm. Obszar, w którym powinny być zawarte teksty oraz znaki graficzne, wynosi 184 x 270 mm.

Formaty plików
Studio graficzne pracuje z komputerami klasy PC. Gotowe reklamy przyjmowane są w postaci cyfrowej, wykonane za pomocą programów InDesign, Illustrator, Photoshop, CorelDraw lub innych, a następnie zapisane w drukarskim formacie pdf (do wersji 1.4 włącznie).

Uwagi

  • Elementy bitmapowe (np. zdjęcia) muszą mieć minimalną rozdzielczość 300 dpi przy rzeczywistym rozmiarze i być w trybie CMYK.
  • Wszystkie kolory użyte w pracy powinny być definiowane w standardzie CMYK (nie RGB, Lab, Pantone lub innych). Uwaga! Elamed Media Group nie ponosi odpowiedzialności za zgodność kolorów logo niepodanych w standardzie CMYK.
  • W plikach .pdf powinny znajdować się tylko i wyłącznie obiekty w trybie CMYK.
  • Konieczne jest przesłanie na adres wydawnictwa wydruku próbnego – proofa. Tylko poprawnie wykonany proof umożliwia poprawny kolorystycznie druk. Istnieje możliwość wykonania proofa w studiu graficznym Elamed Media Group – w takim przypadku do faktury doliczona zostanie kwota w wysokości 100 zł. Reklamodawca może zrezygnować z druku materiałów z próbą kolorystyczną (proof), jednakże wiąże się to z możliwością drobnych przekłamań kolorów, za które Elamed Media Group nie bierze odpowiedzialności.
  • Wszystkie teksty w pracy powinny być zamienione na krzywe bądź w pliku powinny być osadzone użyte czcionki. W przeciwnym razie studio graficzne Elamed Media Group nie jest w stanie zagwarantować zgodności użytych krojów z wydrukowanymi.

Materiały do przygotowania reklamy przez studio graficzne Elamed Media Group

  • Tekst – pliki Worda (z rozszerzeniem .doc).
  • Zdjęcia – o rozdzielczości min. 300 dpi, ostre. Format pliku: jpg, tif
  • Logo – w formacie tif, eps, jpg, pdf, cdr, ai (tryb CMYK), o rozdzielczości min. 300 dpi przy rzeczywistych rozmiarach.

Studio Graficzne opracowuje projekt reklamy, który jest zatwierdzany przez reklamodawcę. Projekt może być przesłany do akceptacji pocztą elektroniczną (pdf).

Projekt reklamy przygotowany przez studio graficzne jest własnością Elamed Media Group nie może być powielany bez jego zgody. Możliwe jest wykupienie praw autorskich do projektu w celu wykorzystania go w innych publikacjach.